Порядок розгляду рекламацій
Клієнт має можливість скористатися строком реалізації права щодо відповідальності за дефекти проданого товару протягом 24 місяців з моменту отримання товару.
Як діяти у разі рекламації
- Рекомендуємо найперше звернутися (електронною поштою або телефоном) у наш відділ рекламацій:
- телефон: +380 (44) 357 79 09
- e-mail: reklamatsiya@e4home.com.ua
- Не забувайте завжди повідомляти нам свій номер телефону або електронну адресу для швидкого з’єднання на випадок будь-яких розбіжностей.
- Наші операторки домовляться з вами про найприйнятніший та найшвидший порядок врегулювання вашої рекламації.
Найпростіший спосіб подання рекламації — скористатися онлайн-формою, яку можна знайти після входу до свого облікового запису в деталях кожного замовлення (вкладка «Перелік замовлень»). Форма зображується після натискання опції «Рекламація». Форма попередньо заповнена усіма потрібними даними з замовлення. Якщо ви скористаєтеся цією опцією, ми негайно підтвердимо вам отримання повідомлення про рекламацію.
- Якщо не бажаєте входити до облікового запису, можна просто завантажити цю форму, надрукувати і заповнити її вручну.
- У разі повернення товару (за домовленістю з операторкою) діяти таким способом:
- Товар бажано відправляти в оригінальній тарі. Вже вживаний товар або частину комплекту належно запакуйте.
- Разом з товаром у посилку вкладіть примірник форми «Рекламація» або простий супровідний лист.
- Супровідний бланк до посилки зберігайте як документ про відправлення. Не надсилайте посилку післяплатою, ми не приймаємо відправлення, надіслані таким способом.
Адресу для повернення товару треба вибрати відповідно до використовуваного перевізника.
У разі надсилання відправлення за допомогою кур’єрської служби Meest Expresse покупець повинен надіслати товар за адресою: Україна, 79035, м. Львів, вул. Зелена, 147, Отримувач – Росан Глобал (4home). Телефон Отримувача: +38 067 670 23 03. Для відправлення посилки за допомогою Мeest Express виберіть послугу «на Склад».
У разі надсилання відправлення за допомогою Нової Пошти покупець повинен надіслати товар за адресою: Відділення Нова Пошта № 3, Україна, 79034, м.Львів, вул. Угорська, 22 (заїзд із вул. Луганської), Отримувач – СП РОСАН (4home). Телефон Отримувача: +38 050 430 14 30
У разі надсилання відправлення за допомогою Укрпошти покупець повинен надіслати товар за адресою: CП Росан а/с 48 (4home), Україна, 79000, м. Львів, вул. Словацького,1. Телефон Отримувача: +38 067 670 23 03
- Відділ рекламацій:
Розгляд рекламації
- Рекламації ми розглядаємо в найкоротші терміни, але не довше ніж у встановлений законом 14-денний строк. Цей строк починає відраховуватися з дня доставки товару. Гроші вам повернуть протягом 30 днів.
- Якщо ми повертаємо гроші, то робимо це на картку або на рахунок (це найпростіший і найшвидший спосіб, тому вкажіть платіжні реквізити в заповнюваній формі – номер картки, IBAN), у разі онлайн-оплати через PayU ми повернемо гроші на ту саму платіжну картку, з якої було оплачене замовлення. 4home повертає вартість доставки початкового відправлення з 4home клієнту.
Як діяти у разі пошкодження товару перевізником
- Отримуючи відправлення від перевізника, треба ретельно перевірити доставлений товар. Не приймайте відправлення з ознаками пошкодження.
- У разі пошкодження товару, навіть якщо паковання було цілим, просимо якнайшвидше повідомити про це наш інтернет-магазин за телефоном +380 (44) 357 79 09.
- Також просимо повідомити про шкоду відповідного перевізника:
- Нова Пошта: повідомити особисто в день доставки в поштовому відділенні.
- Meest: повідомлення необхідно надіслати на електронну адресу відділу рекламацій claim@meest.com
- У разі будь-яких розбіжностей чи запитань не вагайтеся і зв'яжіться з з нашим відділом обслуговування клієнтів за телефоном +380 (44) 357 79 09.